fredag, juli 20, 2007

Jesper&Olivia


Jag var alltså med på TV4 Stockholm och pratade om Tjuvlyssnat. Där var även nöjespanelen med Jesper Lögdahl och Olivia Svensson, två skvallergurus. Skönt gäng, och de ser jäkligt bra ut tillsammans, så jag var tvungen att ta ett kort (En bild som Olivia tog på oss tre finns här, där jag ser ut som en poltergeist). Undrar hur mycket Jesper får ligga förresten, han ser ju för bra ut för att vara en skvallerjournalist.

Helt plötsligt kommer det in några folkdansare från Sydamerika och ger mig hörselskador. Märkligt.

Sen så frågade de mig om nöjestips. Jag blev paff, men snabbtänkt som jag är, drog jag en teori som jag drog för en kompis häromdagen. Eftersom bratsen och schtekarna är på Gotland, och medelsvensson är i Orrefors eller på Mallis, så är Södermalm den enda stadsdelen man kan befinna sig på i helgen.

Vad ska ni göra?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

He he, jag slog på TV:n av en slump och såg inslaget. De där dansarna var en helt absurd grej, jag bara gapade. De dansade verkligen.... hellre än bra. Men det kanske var trångt där mellan borden.

Jag tyckte din dragning om att det är Söder som gäller var jätterolig och den lät helt genomtänkt! Du gav ett intryck av att vara en riktig nöjesexpert! :D

Jag blev irriterad över att de snackade om tjuvlyssnat och skvallerblaskor som konkurrenter. Jag har svårt att tro att det är så många i tjuvlyssnatläskretsen som köper deras skitblaskor, och tvärtom. Jag tror inte alls det är samma målgrupp. Har du koll på hur det ligger till?

2007-07-20 21:15  
Anonymous Anonym said...

alltså hon var ju inte ful hon heller. mums. får mig att tänka på bakelser. mums.

2007-07-21 09:25  
Blogger Damon Rasti said...

Caroline: Vi tre hade en häftig diskussion om dansarna efter programmet. Olivia tyckte att det var bra, Jesper tyckte att det var rätt kasst, och jag tyckte att det var det värsta jag sett på länge. Hörselskador fick man också.
Kul att nöjestipset lät genomtänkt, jag höll på att få panik.
Jag försökte också påpeka att det inte var konkurrens, tror att folk som läser Tjuvlyssnat har mer distans till saker och ting.
Emil: Du får kolla upp om hon är available då...

2007-07-21 14:55  
Anonymous Anonym said...

När kommer länken? Jag satt i telefon under sändningen eftersom jag försökte få tag i ett jävla sjukintyg, vilket jag förövrigt inte lyckades med. Hann iaf med nån politisk panel på SVT...jag gillar paneler, varesig det är om sport, politik eller nöje :D

2007-07-21 18:36  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se