torsdag, juni 21, 2007

Hjärnsläpp!

Har det någonsin hänt er att ni har glömt att ni har en blogg? Alltså, man sitter och slösurfar, och så har man varit inne på en meningslös sajt och kollat runt lite, och så försöker man komma på något vettigt att göra, så helt plötsligt kommer man på att man har en blogg. Det hände mig precis nu!

Vilket är rätt konstigt, eftersom man anser sig vara "bloggare". Man glömmer ju inte bort att man är kille, fast det kanske var en dålig jämförelse. Men jag känner mig lite taskig mot min blogg. Dåligt samvete.Tror möjligen att luften gick ur mig efter en jobbig helg, och nu är det ju helg igen.

Så glad midsommar, så får jag gottgöra er som har mötts av en tom sida i några dagar på måndag!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skönt att glömma bort bloggen en stund - du kanske inte är så beroende ;)
Ha en riktigt skön midsommar!

2007-06-21 14:33  
Blogger Smartasmia said...

Kanske t o m nödvändit och nyttigt att förvirra sig emellanåt. Hoppas farbror Damon har en ypperligt god midsommarafton:-) tjipp

2007-06-22 23:18  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se