söndag, juni 04, 2006

Min själ till salu

Det finns ett nytt företag som är intresserade av att köpa tjuvlyssnat. Vi har haft mejlkontakt, men de är seriösa. Dock skulle det innebära att de köper upp hela paktetet. De vill väl åt trafiken. Alla vill åt trafiken. Särskilt den kvinnliga. Att döma av kommentarerna på sidan är nog 3 av 4 tjejer. Sen vet jag inte om tjejer är mer benägna att kommentera. Men jag tror inte det. Jag är dock skeptisk. Vad vill de göra med min bebis?! Dessutom är det för kul för att sluta. Det här måste sovas på. Tills dess bjuder jag på nörd-versionen av tjuvlyssnat. Det är roliga chattar som folk har lagt upp. Kolla även in bubblare, denna är min favvo.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha! min favorit var nog den svenska kortfilmen.

2006-06-05 09:57  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se