torsdag, augusti 17, 2006

Bloggpaus

Det har varit dåligt med uppdateringar på denna blogg, och nu måste jag ta en ny paus, p.g.a. en omtenta (yes I´ve been naughty). Den 4 september gör jag en nystart och ska se till att den här bloggen blir en keeper, med en härlig blandning av politik, fotboll, tjuvlyssnat, mode, och annat som är intressant att diskutera. Tills dess tycker jag att ni ska besöka min nya vän i bloggvärlden. Hon heter Hanna och driver en riktigt cool blogg. Om två år så basar Hanna över dörren på Spy bar och är den nye Karin Winther. Som tur är har jag hunnit knyta henne till tjuvlyssnat, där hon hjälper oss med ett projekt, så förhoppningsvis släpper hon mig förbi kön.
(Ok Hanna, få inte hybris nu om du läser det här). (Eller jo förresten få det).

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tackar, tackar! Fast helst vill jag bli serietecknare - inte så glammigt, men det kanske det kan bli?

2006-08-17 16:54  
Anonymous Anonym said...

Oj stora ord. Bäst man kollar in sidan

2006-08-17 19:56  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se