tisdag, augusti 15, 2006

Dagens reklamkupp

Blev riktigt förbannad precis, när det visar sig att en tjuvlyssning troligen är inskickat av en PR-byrå som hjälper företag att nå ut till ungdomar. De heter Dist kommunikation och har en hel del stora kunder. Har god lust att lägga ut deras telefonnummer på Tjuvlyssnat och låta de bli nedringda av alla sköna typer som hänger där. Lockande. Men får väl ta det som ett pro. Har tagit bort länken nu, men de har även lyckats få in den på Buzz. Skickade ett mejl till hotmail-adressen, där han svarade i stil med "Oj, har jag blivit tjuvlyssnad på? Konstigt, men det händer väl oss alla". Nu är det krig suckers! Eller så går jag till F12 och dansar lite i stället. Orka bry sig.

Edit: Måste förtydliga att det är sajten http://minmikro.info som jag syftar på. Den har börjat sprida sig runt på Internet nu. Jag misstänker att de gör jobbet för Whirlpool. Men jag är inte 100. Ska forska lite i det hela när jag får tid.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är det bara jag som tycker att "Anton" är lite väl lik Johan Enberg på www.dist.se.

2006-08-30 13:38  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se