söndag, oktober 29, 2006

Sveriges mest länkade blogg

Superlativen fortsätter, och jag ber om ursäkt om det blir tjatigt, men på Knuff så har topplistan gjorts om och man kan se hur många bloggar som totalt länkar till en viss blogg, och Tjuvlyssnat är f.n. överlägset med 380 länkningar, med den trevlige Ali Esbati på andra plats med 147 länkningar.

Har dessutom glömt skriva att boken nu är klar och inskickad till bokförlaget, jag har firat detta två dagar i rad nu. Vi har även haft en pressfotografering, som var rätt jobbig, då det tog en evighet att få det rätta ljuset. Tydligen blockerade Glorias hår ljuset, så att jag blev utan. Resultatet kommer nästa vecka, härligt photoshoppad hoppas jag.

Boken kommer ut i januari, och jag kan avslöja att en mycket känd bloggare har skrivit förord. Gissningsleken kan börja...
Bloggtoppen.se