måndag, september 24, 2007

I love Yelle!

La mig ner i sängen härom veckan för att se sista avsnittet av Entourage. Plötsligt hör jag "Cuizinier avec ton petit sexe entoure de poils roux" och slänger mig febrilt ur sängen för att hämta min mobil, då jag inser att det är introt till Entourage-avsnittet. Det finaste franska electron har kommit långt.

Den aktuella låten spelades väl sönder på P3 i våras. Min ringsignal börjar kännas rätt out of date med andra ord. Jag är lite inne på att börja använda den äckliga låten till filmen 1408!

Ni vet väl förresten att brorsan Damon är en jävel på att poppa och breaka? Jag får slipa på mina moves så jag kan posta en video snart! Försök att sitta still till Yelle så länge!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du råkar inte vara bror med Damon Frost? ...han finns på väggen hos mig. På ett omslag från Danstdiningen. Säkert 5-10 år gammalt...

2007-09-25 00:27  
Blogger Damon Rasti said...

Mel: Jag har dansat hos Damon! It was so crazy, I was like "I'm Damon", and he was like "I'm Damon"..Haha!

2007-09-25 00:30  
Anonymous Anonym said...

Dansstilen i videon kallas väl techtonik i Frankrike. Vi diskuterade och jämförde klipp i en lång tråd på tranceclubber.com för några månader sen. Cool energi. EDM är bra skit.

2007-09-25 00:30  
Anonymous Anonym said...

Hur kan jag ha missat Yelle på P3?! Dock är TEPr-remixen som går i Youtube-videon något som du kan byta ut din ringsignal till. ;P

2007-09-25 08:43  
Blogger Damon Rasti said...

Mel: Thanks, ska kolla upp det!
Lukas: Kolla här så ser du olika spellistor som Yelle varit med på.
http://www.google.se/search?hl=sv&q=yelle+p3&meta=

2007-09-25 10:39  
Blogger Helen Eriksson said...

vad läskigt, blev besatt av denna bara dagen innan du la upp videon, älskar den! de dansar ju så sjukt skönt :D man blir som hypnotiserad

2007-09-26 18:17  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se