onsdag, september 19, 2007

Nu kanske ni tycker att jag är lite anal, men...

Satt häromdagen på café 7-knops uteservering och käkade en pastasallad (det var för övrigt ett hårstrå i den). Förbi mig och min kompis går ett par, de kan ha varit runt 20. Hon såg MYCKET bättre ut än honom. Så vi vänder oss om, sådär oförstående som man kan bli när en ful kille har en snygg tjej. Då ser vi att han inte bara handen över hennes röv. Han markerar även med långfingret mellan skinkorna, som vore han i full färd att börja pulla henne. Mitt på gatan.

Vi skakade på huvudet, och mumlade någonting om White trash.

Så åkte jag tunnelbana igår. Då får jag se det här:

Hon hinner precis börja flytta handen när jag ska ta kortet. Men samma sak där. I full färd att klämma in ett finger i hans stjärt såg det ut som hon var. Mitt i vagnen.
Har jag missat något, eller är det här den nya "hålla varandra i handen"?

6 Comments:

Blogger Khan said...

Hah, älska att du tog bild också! Har själv inte stött på detta än..

2007-09-19 13:47  
Anonymous Anonym said...

Jaamen det är väl inte så farligt?? =D Annat hade det vart om det var ett par på 80 bast.

2007-09-19 14:27  
Anonymous Anonym said...

Haha, wtf?! Jag har inte märkt av det här och tur är det.

2007-09-19 14:33  
Anonymous Anonym said...

Jag såg nästan samma sak på krogen i fredags. En tjej hade hela sin hand innanför en killes kalsonger. Jag blev helt häpen, har aldrig sett det innan. Är det någon ny trend?

2007-09-19 18:04  
Anonymous Anonym said...

hahahaa att du vågar fota folk på stan bara så där! :D

2007-09-19 21:12  
Anonymous Anonym said...

mmm. konstigt
har själv vart med om flera gånger att killar man strular med på krogen helt plöstligt börjar pulla en trotts att det är 73289 människor omkring. Och alltså inte utanpå byxorna utan innanför trosorna!

2007-09-23 19:07  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se