torsdag, september 20, 2007

No one gives a fuck!

Socialt experiment på Facebook:

Kolla in något event som du har blivit inbjuden till, typ after work på Nox, valfri fest eller whatever. Alltid, ALLTID är det någon som ska skriva på eventets wall, att de inte kan komma eftersom de är i New york, Italien eller valfritt flashigt resemål.

Vem fan bryr sig? Klicka på "not attending" och håll käften!

Jag har många gånger skrivit in rubriken ovan, men ångrat mig i sista sekund. Man vill ju inte framstå som bitter.

Det sköter jag så bra på min blogg.

5 Comments:

Blogger Wille said...

Jag kan tyvärr inte läsa det här inlägget då jag för tillfället befinner mig på en surfbräda någonstans utanför Fijis kust.

Lovar att kolla när jag kommer hem dock...

2007-09-20 14:30  
Anonymous Anonym said...

Precis som du själv skriver; du är bitter - och säkert exakt likadan själv. Dubbelmoralen har aldrig varit större. Dock har du många intressanta inlägg. Länge lever den som vågar vara sig själv!

2007-09-20 22:37  
Anonymous Anonym said...

Äschh! Jag gjorde detta för ungefär fem minuter sen. För att skicka ett fint litet meddelande till personen som bjöd in.

Är det okej i sådana fall.. eller ska jag också hålla käften? ;-)

2007-09-20 22:40  
Blogger Damon Rasti said...

Wille: Haha, först fattade jag inte, och ba "varför kan han inte läsa det"? 1-0
itsar nomad: Jag är åtminstone inte så pass feg att jag skriver på andras bloggar anonymt ;)
Sofia: Nej, du får nog hålla käften också..Haha!

2007-09-21 02:15  
Anonymous Anonym said...

Bra där. När jag har egna events tar jag bort alla tråkiga "not attending"-kommentarer. De drar ner energin i eventet. SPECIELLT de nöjda kommentarerna. Alla fattar ju att åtminstone 2-3% befinner sig på ett flashigt resmål. Jag ger aldrig nöjda kommentarer själv eftersom jag inte vill att någon ska veta att jag lägger tid på Internetcaféer när jag är på nöjesresa. /John Eriksson

2008-05-11 11:20  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se