måndag, september 24, 2007

Tyvärr finns det bildbevis

Re: Laroy-bild‏

Från: Pavel Maira (pavel@stureplan.se)
Till: Damon Rasti (damon@damon.se)

Hahahahah! Jag frågade ju dig då “va fan gör du på Laroy?” och du drog nåt snack om “vi ska protestera mot droger” och jag bara WTF? Men jag fixar det!

Damon skrev: Tjena Pavel! Kan du bort bilden på mig från Laroy igår kväll? Jag hade druckit lite väl mycket, och gick in på fel ställe, haha! Ha det fint! Mvh, Damon Rasti


Blev snabbt påmind om fyllan. "Vi ska protestera mot droger". Min fantasi har ingen gräns tydligen. Men nu har lite av bevisen försvunnit i alla fall. Jag vet inte varför jag skriver om det här. Ibland känns det som att bloggen gör mer skada än nytta för mig. Jag verkar ju inte haft särskilt kul heller av bilden att döma:

Foto: Mattias Nordgren, Glife

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är du säker på att du inte var på droger? Muhahah!!

2007-09-24 13:59  
Anonymous Anonym said...

Hur kan du se så uttråkad ut när du har vackra kvinnor (och en kille..?) omkring dig?

2007-09-24 18:02  
Blogger Damon Rasti said...

Anonym: Såvida jag inte blev drogad, så jaa!
Pivo: I've got the blues..

2007-09-24 22:14  
Anonymous Anonym said...

Haha ja det måste väl vara bästa sättet att få bort antidrogergänget, droga ner dom bara så glömmer dom snart varför dom var där ;)

2007-09-25 10:34  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se