tisdag, september 25, 2007

Tjuvlyssnat på Kevin Spacey och Hugo Chavez

Telefonsamtal Söndagen den 23:e september 2007

Spacey : Hola El Commandante! Det är Kevin!
Chavez: Hola Keyser Soze! Muhaha!
Spacey: Jag ska ju komma förbi dig imorgon..
Chavez: Si..?
Spacey: Jo, jag tänkte vilken tid ska vi träffas?
Chavez: Klockan tolv a mi casa!
Spacey: Klockan tolv...Hmm, enligt din eller min klocka?
Chavez: MIN! Jag går inte efter imperialistisk tid!
Spacey: Ok, men din tolv, vad blir det på min klocka!
Chavez: Öööh...ställ fram klockan en halvtimme.
Spacey: Ok, så halv tolv min tid?
Chavez: Si! Eller no...jag menar ställ tillbaka tiden en halvtimme.
Spacey: Så det blir klockan 12.30 för mig?
Chavez: Nja..vi har ju tidsskillanden också!
Spacey: Que?
Chavez: Är du på L.A.-tid eller N.Y.-tid?
Spacey: Jag är faktiskt i Washington nu så...
Chavez (mumlandes): Joda a su madre..
Spacey: Que?
Chavez: Vi gör så här amigo..När du vaknar på morgonen. Ring mig, så kommer du en timme efter det.
Spacey: Hmm, ok..
Chavez: Eller vänta. Det är jag som är ledaren. Jag ringer dig när JAG vaknat så kommer du en timme efter det.
Spacey: Ok, Padron! Adios!
Chavez: Adios! Död åt USA!
Spacey: Viva Venezuela!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, du är ju för rolig lilla Damon..

2007-09-25 21:25  
Anonymous Anonym said...

Det här var varken innehållsrikt eller roligt. Helt absurt att DN länkat till den här sidan. Trodde att det var ens seriös tidning men det verkar som alla dagstidningar har kvällstidningskomplex nuförtiden och då passar ju den här sidan bra in...

2007-09-26 06:09  
Anonymous Anonym said...

Haha ja det är inte lätt med tidsomställningar.

2007-09-26 09:02  
Anonymous Anonym said...

Både innehållsrikt, fantasifullt och roligt (speciellt om man hänger med i vad som sker i las Americas). Fint att DN har en länk till den här sidan.

2007-09-26 11:39  
Anonymous Anonym said...

DN länkar väl automatiskt till alla bloggar som länkar till en artikel?

2007-09-26 22:11  
Blogger Damon Rasti said...

Haha, anonym 2 är ju verkligen efter när han tror att DN länkar till det här självmant! Lär dig av anonym 5!
Övriga anonymer: Tack för cred!

2007-09-28 10:39  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se