tisdag, oktober 30, 2007

Tjuvtittat tar fart

Blev intervjuad av IT24 precis, artikeln finns här. Även grymma Beta Alfa skriver om sajten.

Tänkte dela med mig av faktarutan från IT24. På frågan "Vad har du för karriärsplaner?" svarade jag snabbt: Att bli en god Bill Gates. Jag vet inte vart det kom ifrån men det känns bra i efterhand. Dessutom framkommer det att det är jag som är Fotbollsgalan. Känns ju lite konstigt!

Fakta
Namn: Damon Rasti
Ålder: 28 år
Karriärplaner: Bli en god Bill Gates
Favoritkrog: Judit & Bertil
Lyssnar gärna på: Electro
Boktips: Female Chauvinist Pigs av Ariel Levy
Visste du att … Damon Rasti är fotbollsgalan och har hejat på italienska Inter i 18 år.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

oh jag visste inte att det var du som var fotbollsgalan damon. det måste vara ett energikrävande jobb. att dras med ett gäng fotbollare i illasittande kostymer och lustiga kombos en hel kväll kan inte vara helt lätt.

2007-10-30 13:21  
Anonymous Anonym said...

Whoah! Att vara fotbollsgalan är nästan häftigare än att vara medlem i ett pojkband! :)

2007-10-30 13:55  
Blogger Wille said...

Försöker du insinuera att den rikige Bill Gates inte är "god"? Då får du allt läsa på lite Damon!

2007-10-30 14:10  
Blogger Damon Rasti said...

Lina: jo, och underarmstatueringar och usla scenframträdanden.
Andreas: Du var med i Backstreet boys va?
Wille: Ja, han skänker visserligen miljarder till välgörenhet, men Microsoft kör också med många fula knep! Fast han ska väl inte ställas till svars för allt...

2007-10-30 14:24  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se