onsdag, oktober 24, 2007

Uppmaning till alla mediehus/riskkapitalister

Jag har på sistone börjat höra mig för kring möjligheten att med hjälp av ett större företag trappa upp utvecklingen av de nya sajter jag planerar. Jag älskar att vara indie, men någonstans inser jag att jag inte längre har ett normalt liv, och att det tar för lång tid att få nya bra idéer till att bli startklara.

Jag behöver alltså hjälp av ett företag som går in och stöttar mig med programmerare, designer, servrar, ekonomi och allt annat runtomkring, så att jag kan få göra det jag är bäst på. Utveckla nya idéer och skapa intressanta sajter! I dagsläget blir min roll hämmad då jag måste tänka på och bevaka varenda roll i företaget.

Det är väl lite okonventionellt att göra en sån här efterlysning på sin egen blogg, någon skulle kanske t.o.m. kalla det för amatörmässig. Men samtidigt som jag för diskussioner med andra parter vill jag ha möjligheten att utvärdera olika möjligheter. Och det finns många som vill befästa eller utveckla sin makt på nätet därute!

Och om bloggandet har öppnat upp ett helt nytt liv för mig, så ska det väl hjälpa mig på det här området också! Så sprid ordet!

För vidare kontakt nås jag alltså på damon @ damon . se
Bloggtoppen.se