måndag, juni 05, 2006

Bakläxa

Blev whooped av min partner in crime, Gloria. Hon tycker att jag avslöjar för mycket om tjuvlyssnat. Så ett klargörande. Tjuvlyssnat kommer INTE att säljas. Däremot kommer vi förhoppningsvis samarbeta med två sköna grabbar, vars sajter har varit frekvent besökta av mig de senaste fem åren. Kemin mellan oss stämmer bra och de är bra, hederliga killar. Mer besked här på bloggen så snart det finns något konkret. För dig innebär det bara att du slipper den fula designen jag har gjort. Alltid något.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh, skönt att höra att ni inte tänker sälja! jag vill ha tjuvlyssnat precis som det är idag! :) älskar rubrikerna, ofta gör de halva tjuvlyssningen!

2006-06-05 23:19  
Blogger Damon Rasti said...

Oh Anonymous, varför är du anonymous?! Äntligen någon som ger mig cred för rubrikerna. Det är några få som har nämnt det hittils. Det är tjuvlyssnats själ enligt mig. Att komma på rubriken är den stora utmaningen. Jag funderar på om vi ska kopiera Overheard-in-NY (ja, ännu en gång) och ha en rubrikttävling varje vecka.

2006-06-06 13:13  
Anonymous Anonym said...

Jag håller med anonymous. Jag och min kompis satt häromdagen och diskuterade hur klockrena och lite smått intelligenta alla rubikerna är. De är verkligen halva tjuvlyssningen (om inte mer).

Keep up the good work!

/Molly

2006-06-21 18:55  
Blogger Madde (maddepladder) said...

Är du säker på att du inte blev whipped? ;-)

2006-07-12 10:02  
Blogger Damon Rasti said...

Madde: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=whooped

"To get beat up badly.
That boy got his ass whooped."

2006-07-12 11:14  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se