onsdag, november 08, 2006

Lifetime membership

Hur gör man för att gå ur SSU? Jag vet hur man gör för att gå med, även om jag aldrig har bett att få gå med. Jag försökte och ringa och be dem plocka bort mig efter SSU-skandalen. Till ingen nytta. Så om någon har ett tips, så tar jag gärna emot det. Igår fick jag ännu ett medlemsbrev, och precis nu fick jag ett mejl (som det inte går att avregistrera sig ifrån), som gjorde reklam för någon radioshow de bedriver på nätet. Det skulle vara väldigt intressant att få veta varför de fick för sig att jag ville vara med i SSU. Om någon journalist läser detta, så ställer jag upp på intervju, "Terroriserad av SSU" skriker rubriken. Anonymt såklart. Jag vill inte stöta på Anna Sjödin på Stureplan.

2 Comments:

Blogger Jonas Grafström said...

Tråkigt när såntdär händer.. men ändå fruktansvärt roligt att de aldrig lär sig.

2006-11-15 18:54  
Anonymous Anonym said...

Har du provat att ta kontakt med deras medlemsregisteransvarige? cecilia.hedin@ssu.se

2007-02-23 13:48  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se