onsdag, november 01, 2006

Lost in Solna

Jag sitter här i Solna och har försökt komma hem i cirka tre timmar. Det finns inga tåg, inga bussar, och väntetiden på taxi är enorm. Det började med att jag skulle på ett möte med ett stort företag (drygt 4.000 anställda) som ska in och sponsra ett nytt segment på tjuvlyssnat.se och efter mötet skulle jag vara lite familjär och umgås med min syster. Där fick jag. Totalt kaos. Det är lite skrämmande hur oförberedda vi är än idag 2006, när jag inte kommer hem från Solna till Hornstull, det är inte många kilometer. Och då har vi ändå vetat i över 24 timmar att snön är på väg.

Har fått mycket intressant information angående ett nytt projekt som ska förenkla för bloggar att få annonsörer som jag ska följa med ett stort intresse, när det lanseras om några veckor. Det har verkligen varit en outnyttjad trafik och har förjänat mer än 50 öres-klick á la tradedoubler.

Har även knutit en programmerare till ett nytt projekt som jag ska försöka landsätta innan jul, men just nu tar Tjuvlyssnat för mycket tid, med det kommande systembytet och allt.

Ser även att den här bloggen blir omnämnd idag både hos Sigge på Bloggvärldsbloggen och Beta alfa 2.0 och det är nog precis vad bloggen behöver, för att jag ska orka sitta och skriva något vettigt. Det känns som att många andra gör det mycket mer seriöst och vettigt än mig, men jag kanske kan slänga in några bra grejer per vecka. Och allting bakom Tjuvlyssnat skrivs ju exklusivt här, ifall någon nu orkar bry sig.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du vet att du gjorde mig nyfiken nu va... låter spännande det där med bloggannonserna! :-)

2006-11-02 06:04  
Anonymous Anonym said...

Det vill jag också veta mer om...! När, var, hur?

2006-11-02 23:47  
Blogger Damon Rasti said...

Det är inte jag som sköter det, men jag lovar att berätta mer, när jag vet att jag har tillåtelse. Håll ut!

2006-11-03 14:35  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se