onsdag, oktober 31, 2007

Zeroes (Innehåller spoilers om Heroes)

Vad hände med hyllade serien Heroes? Det som var förra årets mest hypade serie, och följdes slavisk av de flesta jag känner, har blivit tråkig och tappat sin själ i säsong två. De nya karaktärerna är svåra att ta till sig, och nu när deadlinen för "explosionen" är borta finns det inte så mycket mer att bita naglarna till.

Ännu en serie att lägga i mappen "Saker att se om jag ligger hemma med influensa".

Jag har samtidigt börjat pitcha för en egen TV-idé till ett produktionsbolag. Jag utgår från att de sitter och skrattar åt mig i skrivande stund.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för att du berättade det för oss som fortfarande följer den med spänning, som man ska - på TV...

2007-10-31 13:08  
Blogger Damon Rasti said...

Cal: Jag ber tusen gånger om ursäkt! men det enda jag sa var att "deadlinen för explosionen är borta", och det säger väl egentligen inte såå mycket om vad som verkligen händer. Kanske blev den framflyttad, kanske exploderade det, kanske...Sorry, hursomhelst!

2007-10-31 14:12  
Blogger Damon Rasti said...

Ps. Jag tycker verkligen inte att någon ska följa serier på TV, med reklam och bestämda tider. Join the dark side ;)

2007-10-31 14:24  
Anonymous Anonym said...

Det e lugnt, men jag kommer alltid stå fast vid att serier är bäst på TV, reklam till trots. Allt är för lättilgängligt idag!!!

2007-10-31 14:34  
Anonymous Anonym said...

Håller med om att serien sänkts ett snäpp. Det enda som intrigerar mig är de åtta tavlorna, men nu verkar det mysteriet lösas upp.

De nya karaktärerna har inte kommit in bra alls. Jag gläds dock enormt av att se Kristen Bell i rutan igen, även om hennes karaktär var lite fjantig, och väldigt lik Veronica Mars.

Får hoppas på att Heroes rycker upp sig i andra halvlek av säsongen. Den började alldeles för bra för att bara slarvas bort.

2007-10-31 21:59  
Blogger Vera said...

Jag är bara inne i säsong 1 och jag tycker redan att den tappar tempo. Vet inte om det beror på mig eller serien...

2007-11-03 15:55  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se