måndag, januari 15, 2007

Tjuvlyssnat byter samarbetspartner

Jag hade egentligen inte tänkt att blogga om det här än, men jag ser att Dagens media skriver om det, så lika bra att ni får the inside info. Vi avslutar alltså vårt samarbete med Feber och börjar samarbeta med Livsstilsnätverket. Vi har bara goda saker att säga om pojkarna på Feber, men vi kom alltid i andra hand och nu är det dags att vi står lite mer på egna ben, nu när vi är med bok och allt. Vi kompletterar sajter som Glife bra, då vi har en lite mer media/söderpublik, och de har Stureplankidsen. Vi har även skaffat en egen webmaster, Andreas, som ska hjälpa oss att förbättra och optimera sajten. Vi ska även hitta en PHP-programmerare som kan hjälpa till att utveckla några nya projekt vi har på gång.

Troligen flyttar vi från Febers servrar den 1:a februari för att övergå till Wordpress.

Dessutom så har vi hittat en ny tjej som ska sitta med i redaktionen. Hon är 21 år och som skapt för jobbet, då hon studerar digital kommunikation.

Men nu, förberedelser för den mytomspunna festen...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

har försökt nå er på mejlen men igent svar,,

2007-01-17 00:25  
Anonymous Anonym said...

Damon - vill bara tacka för en mycket trevlig kväll!!

2007-01-18 10:19  
Anonymous Anonym said...

hej damon, en miljon stora tack för igår, tycker det var superlyckat och supertrevligt! Insåg just att jag försökte förklara min fyllerelation med tjuvlyssnat för dig samtidigt som jag var lite smått på dosen, vilket kanske inte var så lyckat, men jag hoppas budskapet nådde fram i alla fall, haha (om det inte gjorde det så kan jag meddela att det jag ville komma till var helt enkelt att jag diggar tjuvlssnat).

Sofia

2007-01-18 13:22  
Anonymous Anonym said...

Damon, den mytomspunna festen var väldigt trevlig! Tack!

2007-01-18 13:31  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se