onsdag, januari 10, 2007

Efterfest

Nu har länken för efterfesten åkt upp på Tjuvlyssnat, och folk har börjat mejla in. Jag uppmanar samtliga bloggare som läser det här att uppmana sina läsare att komma på efterfesten. Det vore roligt att få träffa så många som möjligt!

Jag citerar från ett tidigare inlägg: " Efterfesten äger rum på fräscha Ljunggrens på Brunogallerian, Götgatan 36, och dit kommer vi även att bjuda övriga intresserade bloggare samt Tjuvlyssnatläsare. Vi kommer att ha ett litet jippo och bl.a. lotta ut böcker. Insläppet på efterfesten börjar 21.30, och vi kommer nog dit 22.30. Man måste OSA så att man är säker på att komma in, lokalen tar max 500 personer. Adressen är efterfesten@damon.se, ange bloggnamn eller ett vanligt namn, (man kan ange ett falskt namn för att vara hemlig). Den enda som läser av listan är dörrvakterna, så att de som vill komma dit inkognito ska kunna göra det."

Det är mycket tjejer som anmäler sig ser jag nu, men vill vi ha lite killar också. Ring kompisarna och kom förbi en sväng. Det kommer att bli riktigt bra. Just nu finns det 200 platser kvar, så det är bara att anmäla sig och så är det klart.

Så ut med er nu och sprid ordet, så ses vi snart!

Edit: Alla som är uppskrivna på Weekdayfesten är automatiskt uppskrivna på efterfesten!

Edit 2: Alla som anmäler sig till efterfesten blir automatiskt uppskrivna, man får ingen bekräftelse direkt. Kom dit bara, ni står på listan.

Edit 3: Alla som är osäkra på om de står på listan eller ser det här för sent, kan komma dit, ange koden "Tjuvlyssnat" till vakterna så släpps ni in! Det finns massa platser kvar och ingen diskriminering, bara kärlek!

19 Comments:

Blogger masha said...

om man är uppskriven på festen behöver man väl inte osa till efterfesten?

2007-01-10 16:46  
Blogger Damon Rasti said...

Nej! Bra point, jag skriver in det i texten!

2007-01-10 17:03  
Anonymous Anonym said...

Damon, har du sett dagens tidning?
Det står om förortsuppsättningen av djungelboken som var med på tjuvlyssnat en gång i tiden!!!

2007-01-10 23:40  
Anonymous Anonym said...

Självklart har jag redan bloggat om det! :)

2007-01-11 23:17  
Anonymous Anonym said...

Hej! :) Jag "anmälde" mig till efterfesten för några dagar sen men har inte fått nån bekräftelse, får jag komma? :)

2007-01-12 11:51  
Blogger Petra said...

Har också anmält mig till efterfest. Får man bekräftelse på att man är med på listan?

2007-01-16 12:05  
Blogger Damon Rasti said...

Edit 2: Alla som anmäler sig till efterfesten blir automatiskt uppskrivna, man får ingen bekräftelse direkt. Kom dit bara, ni står på listan.

2007-01-16 12:07  
Blogger Petra said...

Alrajt. Toppen!

2007-01-16 14:30  
Blogger v said...

Jag anmälde mig idag. var det försent?

2007-01-17 12:33  
Blogger Damon Rasti said...

Det är INTE försent, man kan även uppge koden "Tjuvlyssnat" till vakterna så blir man insläppt!

2007-01-17 13:51  
Anonymous Anonym said...

okej, det råkar inte finnas en plats kvar till weekdayfesten? ;) lite synd att man inte fick en inbjudan :)

2007-01-17 14:06  
Blogger C.Popoff said...

vilket datum är festen?

2007-01-17 15:14  
Anonymous Anonym said...

Åhh, och vi som är fast här i dalarna då? Rackarns för oss...

2007-01-17 19:44  
Anonymous Anonym said...

Vi som bor nere i Skåne då, har ni fixat skjuts till oss? Gärna limmo!
Äsch, trist att det är för långt, ni får festa för oss i söder oxå!

2007-01-17 21:07  
Blogger Unknown said...

Vilket datum var det?=)

2007-01-18 01:14  
Anonymous Anonym said...

heeej :)
undrar bara om det är åldersgräns, står ingenting om det i texten. :)
kram

2007-01-18 11:12  
Anonymous Anonym said...

Hej, sitter på kneget och är delvis uttråkad / arg. Tycker det suger att ha detta på en veckodag, även om jag insér att det finns ett ekonomiskt problem med att boka lokal under helgerna. Skulle däremot inte ha något emot att pröjsa lite extra för en trivsam kväll med mina kära tjuvlyssningskolleger, men nu ser det ju mörkt ut. Jaja, jag får väl hoppas på en bättre tid nästa gång (tror stenhårt på detta konceptet. blir varm om hjärtat bara av att tänka på en utekväll utan öronbedövande musik och folk som tycker bättre om att "gå ut och dansa" än att umgås på en social nivå.), för det blir väl en nästa gång lr?

2007-01-18 15:18  
Blogger youngadultinmotion said...

När är den här festen, om man är sugen på att komma kan det vara bra att veta när man ska vara där, köa i flera dagar kan ju bli lite misslyckat! Jag är alltid upp för lite tjuvlyssnad kärlek!

2007-02-20 15:14  
Blogger Damon Rasti said...

Festen var för en månad sen 17:e januari!!
Ni får komma på nästa fest =)

2007-02-20 15:17  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se