måndag, december 25, 2006

Ännu en fin trofé att fronta på bloggen

SVD och E24 utser Tjuvlyssnat till en av tio sajter som stod i fokus 2006. Att nämnas på samma lista som You tube och My space är ju helt fantastiskt bara det. Lite taskigt mot Gloria, står det "Damon Rastis sajt", men det är väl inte så farligt kanske. Det var en väldig glädje att vakna på juldagen, slå upp gårdagens SVD och hitta sitt namn i tidningen. Hursomhelst. Bloggen uppdateras endast sporadiskt just nu då det är en enorm trafiksänkning på Internet den här tiden på året. T.ex. så låg Tjuvlyssnat igår på ca 20% av sin vanliga kapacitet beträffande besökare, och vi har stängt även den stugan julafton och juldagen. Det händer så otroligt mycket kring Tjuvlyssnat nu i januari, och jag längtar verkligen bara tills de här jobbiga mellandagarna är över. Julen har aldrig varit någon hit hos mig

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis! Det måste vara roligt att få lite uppskattning utifrån oxå, att dom som besöker sidan tycker att den är bra får ni ju höra varje dag. Du borde dock propsa för att dom ska nämna Gloria i e-upplagan, inte mer än rätt :)

God fortsättning!
/Elsa

2006-12-26 12:51  
Anonymous Anonym said...

Grattis! :)

2006-12-26 23:23  
Anonymous Anonym said...

"men det är väl inte så farligt kanske"... oh lord. klart det är farligt! det är en sån gammal klassiker, hur snubbarna får all cred och är lugna med det, trots allt. jävligt sugigt av svd. och en inte helt snygg passning av dig.

2006-12-27 23:32  
Blogger Damon Rasti said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

2006-12-27 23:46  
Blogger Damon Rasti said...

I vreden skrev jag saker som jag inte borde skrivit! Jag har aldrig öppet berättat hur mycket jag har kämpat för Tjuvlyssnat, och ska hålla mig ifrån det.
Katti: Kul att du ska döma mig som alla andra snubbar. Hade du tagit reda på lite mer fakta så hade du vetat arbetsfördelningen på Tjuvlyssnat. Och att jag under mina enda två lediga dagar på året ska sitta och ta kontakt med SVD är bara absurt. SVD har gjort sitt misstag, jag tänker inte ta skulden för det.

2006-12-28 16:23  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se