fredag, december 29, 2006

Jag, ett helgon

Ni har väl inte missat den roliga bloggen Fantasinyheter? De har bland annat hunnit med att publicera nyheten om att Vatikanen har uppmärksammat mig och Gloria, och även mycket roligt om vår vän Roger Åberg på Feber. Djungelfeber är så enkelt och genialt att jag bugar djupt inför den hemliga redaktionen. Sen att bilden de har på oss är helt katastrofal är en annan femma. Men trots fulheten så har den ändå ett speciellt plats i mitt hjärta då den togs av Glorias lillasyster som tyvärr inte längre finns bland oss!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja det där med att va helgon e inte helt fel va ;) Gott Nytt År Damon!

/Elsa

2006-12-29 22:19  
Anonymous Anonym said...

Hehe, jag vet.. All jag känner läser min med, men vad ska jag göra? Jag måste ju få skriva vad jag tänker eller? Hade jag velat skriva vad någon annan tänker så hade det ju blitt helt snett i världen. Då måst ejag ju ringa och fråga först varje gång... Illa illa =) Nej du, vill man vara personlig kan man, sedan kan man ju alltid avgöra HUR personlig man bör vara... =) Tjing bejjbi Och Gott Nytt År!!

2007-01-01 15:38  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se