söndag, maj 13, 2007

Good bye my friend

Sitter och lyssnar på duktiga/snygga Salem Al-Fakir och inser att han sjunger orden som jag har velat säga till henne i två år:

Just let it go,
You don't need me anymore,
Find someone else who bothers,
Just let it go,
Let me of your mind,
You can count me out...

We've already gone through this before,
do we have to do it again?...
Cause I have changed, and you are the same

Låten "Count me out" kan du ladda här

Medan jag skriver det här så spelar jag den en gång till, messar henne orden och trots att hon responderar desperat så är de sista banden klippta...och jag ler ett lättnande leende.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Betyder det att du är singel nu :p

2007-05-14 13:28  
Blogger Damon Rasti said...

Yes! Eventuella friare får vända sig till min mamma som sköter den frågan. Hon hälsar att det är lång väntetid dock ;)

2007-05-14 15:20  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se