onsdag, maj 09, 2007

Live from Stockholm Media Week 2

Framträdandet gick bra. Medan andra gäster försökte vara roliga så försökte jag prata mer seriöst. Jag berättade lite om bakgrund och framtid för mina projekt. Jag avslöjade att vi snart kommer att påbörja ett samarbete med ett stort svenskt mediehus, och att vi kommer göra en mash-up med en av Sveriges största sajter.

Nu har jag även rett ut saker och ting med Filip och Fredrik. Jag gick fram till den senare först.
Jag: Du trodde ju att jag var en scenpojke...
Fredrik: Neej, förlåt, jag såg inget där i mörkret.
Jag: Haha, jag skojar! Här kan du läsa boken som jag har skrivit.
Fredrik: Ja, det här har jag hört talas om. Så du erkänner att du har skrivit den och att det inte är autentiska samtal?
Jag: ....(Tänker tyst: FUCK!)

Fredrik 2 - Damon 0


När jag kommer hem ska jag ladda upp ett inslag där SR:s VD Peter Öhrn sniffar Helium!!

1 Comments:

Blogger Konstapan said...

Jag skulle snarare se det som Filip & Fredrik 1 - Damon 1. Du ägde dem i första rundan och de ägde dig i andra ;)

2007-05-09 14:58  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se