måndag, maj 07, 2007

Hej Damon!

Det här är din blogg som skriver själv. Jag har hållt käften ganska länge, men nu måste jag komma med ett tips. Om du nu ska bli intervjuad av TV så kan ett bra tips vara att ta av sig jackan och slippa svettas för att du har en fet strålkastare riktad i fejan. Det såg ju för fan ut som om du blev förhörd. Se det som ödets ironi, efter din lilla svettkrönika.

Försök inte ens att länka till filmen, jag kommer att totalvägra och radera mig själv från Blogger.

Hasta la vista!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Varje blogg har sin egen identitet, det är ju det jag säger! Och din blogg satte just fingret på en del av det som står bakom det fåniga påståendet. Man skickar in massor med lösryckta reflektioner till bloggen - och en vacker dag spottar bloggen tillbaka dem i form av riktiga insikter där man lär sig nya saker om sig själv utifrån vad man tidigare har skrivit.

Hade det inte varit barnsligt att komma med den här typen av jämförande liknelser så hade jag skrivit en serie inlägg om det. :)

2007-05-08 00:45  
Anonymous Anonym said...

Hahaaaa! Du måste ju länka Damon! Tänk på oss stackare som endast har 1:an, 2:an och 4:an, vad ska vi ta oss till liksom? (Om inte annat så kan du ju förgylla min dag med den, är hemma från skolan p.g.a. sjukdom aka förkylning.)

2007-05-08 08:54  
Blogger Damon Rasti said...

anreas: Sant!
Elsa: Jag springer hellre naken genom hela stan. Min jävla blogg ska lära sig att hålla käften ;)

2007-05-08 14:03  
Anonymous Anonym said...

Fyyy vad du är taskig Damon. Har man sagt a får man säga b... Du kan ju inte bara retas sådär.

2007-05-08 19:39  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se