torsdag, maj 10, 2007

Eftertanke

Jag är lite besviken på mitt framträdande igår. Seminariet skulle handla om Web 2.0, men alla frågor jag fick var rätt stela och tråkiga. Typ "Hur startade Tjuvlyssnat?" osv. Det där kunde lika gärna ha varit 2005. Jag ville utveckla vad jag tror om framtiden, det enda jag fick konstatera igår, var att nyckelorden just nu är "personligt" och "lokalt". Intet nytt där!

Jag kanske får använda min egen blogg till att skriva ner mina reflektioner, men det får ju inte samma genomslagskraft. Oh well, det kommer fler chanser!

Ikväll är det efterfesten för Media Week, och jag ska även hinna smita in på Rockyfesten som också hålls på Berns. Men jag har lovat mitt sällskap att hon ska få bestämma, så kanske skiter vi i hela medie-Sverige och sätter oss på en parkbänk vid vattnet och käkar glass. Det blir bra hursomhelst. Inte ens det faktum att jag tror att jag har fått bihåleinflammation IGEN, kan få mig på dåligt humör idag.

Edit: Privat bild borttagen!
Bloggtoppen.se