torsdag, juni 28, 2007

Artikeln handlar om mig

Alltså. HAHAHA! Jag framstår som värsta offret på SVD:s framsida just nu. SVD ringde upp mig och ställde lite frågor eftersom de läst på min blogg om olyckan. Jag känner mig som de där personerna som ringer och söker uppmärksamhet. "Buhu, jag är var med om en olycka". Jag får vara glad att det inte står "Bloggkändis skadad". Står väl på Aftonbladet snart...

Media är fantastiska på att blåsa upp sånt här. E tu, SVD? Jag kände direkt att jag inte skulle svara på några frågor, men jag var väldigt förvirrad i stunden. Jag mår bra och har inte sökt någon uppmärksamhet. Jag är bara glad att ingen blev allvarligt skadad bara.

Nu ska jag försöka kontakta SVD och få bort min bild från första sidan. Jeez!

Edit: Ringde och skällde ut SVD nu. De ska ändra artikeln snart. Nu går telefonen varm, mina nära och kära är oroade. Det här har fått galna proportioner!

4 Comments:

Blogger henover said...

Don't speak to strangers ;)

2007-06-28 15:32  
Anonymous Anonym said...

Media i ett nötskal...

2007-06-28 17:45  
Anonymous Anonym said...

Hahaha, se det på det här sättet, det gav åtminstone mig ett skratt :)

2007-06-28 18:56  
Anonymous Anonym said...

Det heter "et tu",inte "e tu".

2007-07-03 01:35  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se