måndag, april 21, 2008

Bloggträff

Så råkade det av en slump bli så att mitt sällskap till Yelle blev sjuk, och när jag nästan hade bestämt mig för att inte gå, dök en bloggläsare upp, och vi bestämde oss för en blind date. Vi möttes upp, åt en bit mat, drack, snackade om allt möjligt och hade kopiöst kul när Yelle äntrade scenen någon gång efter tolvslaget.

Och med kul menar jag att vi dansade och hoppade konstant i dryga timmen. Eller inte de första 10 minuterna, för då var jag mest fascinerad av denna fantastisk karismatiska tjej, som med sina moves framstod som världens coolaste, där och då.

Till slut kom hennes mest kända låt och då sprack det för mig - jag hoppade upp på scen, och dansade vid hennes sida, tills jag insåg att vakten kunde komma närsomhelst och hoppade ner igen.
Sen var det blöt T-shirt och trötta ben, men ett stort leende när jag och min träff lämnade klubben för att gå bort mot tuben.

De närmaste veckorna kommer alla utekvällar att blekna i jämförelse. Told you att ni skulle komma!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack Damon, tack. Jag hade nästan lyckats inbilla mig själv att jag faktiskt hade en trevlig födelsedagshelg. Grr!

2008-04-21 17:16  
Blogger Emanuel Karlsten said...

Vilken himla bloggträff? När pratade du om den?

2008-04-23 00:02  
Blogger Damon Rasti said...

lilo: allt för dig!
emanuel: Jag menade mer som en bloggdejt!

2008-04-23 10:48  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se