tisdag, april 15, 2008

Cheaters!

Har ni sett det här programmet cheaters som rullar på TV400? Det är ännu ett sånt där exponerande program som den här gången hänger ut otrogna människor. Jag vet inte vad det är i dessa tragiska människors liv som lockar mig att skratta, och fascineras av uppläggen. Det känns lite som Jerry Springer, jag vet att mycket nog är fejk, men likväl fastnar jag framför skitet ändå.

Jag kollade på lite youtubeklipp och hittade detta som ett av de mest uppseendeväckande klippen. Observera att klipppet inte är jobbsäker, det innehåller lite naket/sex:



Vad säger man om man kommer hem och hittar sin partner i en polisavspärrad säng tillsammans med några vägarbetare och gammal musik i bakgrunden?

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Första tanken var att det här måste vara fejk..jag menar varför skulle hon tillåta att det där skulle sändas..samtidigt finns det ju en del underliga männsikor där ute..

2008-04-16 22:14  
Blogger Suss said...

Fejk, fejk, fejk! Uppgjort och fejk! Bara nej! Det skulle ju inte ens tillåtas att sändas på TV i USA, massa halvnakna brudar med dildos dinglande mellan benen. Och neeeej....

2008-04-16 22:38  
Blogger Damon Rasti said...

Elsa: Jag har hört av vänner att va-med-i-TV-kåtheten är ungefär 10 ggr värre i USA. Men visst känns det lite uppmärksamhetstörstande.

Suss: Nja, det här har gått på amerikansk TV. Dock går det på cable, där tillåts bra mycket mer.

2008-04-16 22:56  
Blogger Suss said...

Men då är det uppgjort paret emellan. För hennes ton när hon sen efteråt sitter och säger "men jag älskar dig" är så falsk, liksom hans kram när han börjar att förlåta henne för att ha varit otrogen med två brudar i hans säng.

2008-04-17 08:40  
Anonymous Anonym said...

Haha, har det äntligen kommit till Sverige? Såg det i Grekland för nåt år sen, det är verkligen komiskt, kunde inte slita mig från tvn!

2008-04-17 08:52  
Anonymous Anonym said...

En annan favorit är förresten det avsnittet där programledaren blir knivhuggen! Vet dock inte om det finns på YouTube...

2008-04-17 08:54  
Blogger Damon Rasti said...

Alex: Ja, jag har sett det på Youtube, det är så jävla påhittat och falskt att det blir stor komedi. Hans uttryck när han är huggen är fin amatörteater!

2008-04-17 10:46  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se