tisdag, maj 06, 2008

Den nya Star wars kid!

Vad är det som är så roligt med tjocka barn som försöker sig på, vad de tror är, avancerade videor? Samtidigt som det är taskigt, kan jag inte sluta skratta åt hans lilla träningsprogram och hans fantastiska musikval. Will Jones är ett unikum. En blivande klassiker!



Att videon får stor uppmärksamhet först nu trots att den las ut på Youtube redan den 18:e december 2007 visar på hur mycket Youtube har tappat det senaste året. Det är först när sajterna med selected content - alternativt traditionella medier - uppmärksammar bidraget som en video får upp riktigt höga visningssiffror. 2.0 blir i slutändan för mycket om inte det finns aktörer som hjälper mig att hitta innehåll.

Jag känner på mig att jag startar en ny sajt snart...

1 Comments:

Blogger Sara Ödmark said...

Fin unge. Jag gillar stilen när han rättar till kalsongerna.

2008-05-06 21:45  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se