fredag, maj 16, 2008

"Personalen firade nog med en tårta"

Det känns lite fjortis att dela med av sina MSN-konversationer, men skitsamma, detta utspelade sig precis med min persiska pojkvän.

XX --> säger:
Vart utvisad i onsdags

Damon säger:
Är inte du svensk medborgare?

XX --> säger:
tjfsade med domaren.. har haft han i 4 matcher han har pippat oss! han dömer hörna jag ba hur kan det vara hörna?
han ba tyst d e hörna!
jag ba du e ju helt otrolig...Så han ger mig utvisning!

Damon säger: Haha!

XX --> säger:
nu e jag avstängd mot invandrarverket
XX --> säger:
migrationsverket förlåt

Damon säger: HAHAHAHA! Fattar du komedin i detta...
Först ger de dig uppehållstillstånd, sen blir du UTVISAD så du inte kan spela mot dem...

XX--> säger:
hahaha. tragiskt!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Damon.. inte visste jag att du hade skaffat dig en tatuering =) http://imagechan.com/img/5484/Best%20tattoo%20ever/

2008-05-17 19:11  
Anonymous Anonym said...

Skriver du inget för Intersidan längre på SvenskaFans?

Förmodar att du njöt lika mycket som mig igår.
För mig kom tårarna när Inter gjorde 1-0 och jag ser Stankovic vid långsidan.
Underbart och fantastiskt!

Forza Inter!!

2008-05-19 11:42  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se