torsdag, juni 29, 2006

Grönt är skönt!

Vi blev intervjuade för ett tag sen av Elinore Lindén Strand för Stockholms fria. En trevlig tidning, och en ännu trevligare reporter. Jag hoppas hon breakar snart, dock skulle det troligen innebära en förvandling, som inte skulle göra henne lika trevlig, det brukar bli så. Beträffande bilden, så finns det inget att säga till mitt försvar, det är det enda kort som finns på mig och Gloria. Vi måste verkligen ta ett par snygga kort. Artikeln är riktigt skönt skriven. Att jag skulle gilla grönt dementerar jag dock starkt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

BRYSHÄÄÄÄN!!!!!

bra drag igår :D

2006-07-02 12:13  
Anonymous Anonym said...

Det var banne mig en otroligt dåligt skriven artikel!!? Var det nån slags otydlig ironi i ditt beröm?
- Annars, trevlig blogg!

2006-09-13 16:08  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se