måndag, mars 05, 2007

Träningsblogg

Nu när jag har kommit ut ur ide, så är det dags att shejpa upp kroppen. Det är exakt samma sak varje år, jag tränar hårt på våren fram till sommaren, sen slackar jag. Men iochmed att Tjuvlyssnat tagit så mycket tid, så har träning och kost glidit ner på prioriteringslistan. På senaste 1½ åren har jag gått från 75 till 89 kg, och ökat midjeomfånget från 89 till 103 cm. Men jag kommer i form på tre månader. Massor av god och nyttig mat, och träning. Ingen bantning här. Det är för idioter.

Alla kan få vara så tjocka eller smala som de vill, men jag vet när min kropp mår bra och är i toppform, och att inte sköta kroppen är ren idioti. Man behäver sova mindre och orkar så mycket mer när man tränar, och alla som aktivt väljer att inte göra det går miste om mycket här i livet. Så fr.o.m. nu så blir det en del tränings- och kosttips. Det är lite för egen vinning. Vet jag att ni läser så kommer jag ha svårare för att skolka från träningen. Träningstiden blir 5/3-07 till 5/10-07 som är min födelsedag. Jag tar foton varje vecka (eller månad), men lägger upp de först efter ett tag, så vi har lite att jämföra med.

Det har inget med Beach -07 att göra. Det har med att öka sin livskvalitet att göra. Nu kör vi!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter som en bra inställning. Lycka till!

2007-03-05 09:07  
Anonymous Anonym said...

Hehe, vår egen PT :)

Tycker det låter bra, man ska ta hand om kroppen, det är bara så lätt att inte göra det när man är stressad över annat. Dumt!

2007-03-05 20:59  
Anonymous Anonym said...

wiu... ska också börja nu, efter en paus på ehm... några år.. kan bli intressant. Jar har blivit så himla stel sen jag slutade med yoga att det är helt sanslöst! Gotta get back!
Så du tar alltså paus under vinterhalvåret? är det en hit alltså?
Blir det inte himla mycket värre o starta opp sen igen då? kramen

2007-03-05 22:15  
Anonymous Anonym said...

Fan va kul! Ska bli spännande att se hur du lägger upp strategin. Träningstips är alltid välkommet. Du kanske kan kombinera nytta med nöjje dessutom. Tjuvlyssnade på mitt gym när två byggare pratade om rysk kyckling. Det dom refererade till som "kyckling" beställde man hem från nätet och åt man den blev stark..Typ som dunderhonung antar jag. Det kan ju va ett hett tips rent träningsmässigt om inte annat. Testa googla "ryssfemmor" =D

ps. "bantning är för idioter" - Word. ds

2007-03-06 04:19  
Anonymous Anonym said...

Grymt! jag har oxå precis börjat! Så vi kan jämföra tillsammans. Framförallt så mår man bättre.
/Robin

2007-03-06 11:40  
Anonymous Anonym said...

Kämpa på, det kommer ge resultat!

2007-12-30 14:52  
Anonymous Anonym said...

Låter mycket bra

www.traningsblogg.com

2008-01-31 14:57  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se