tisdag, februari 27, 2007

Världens bäste Damon (efter Matt)

Om du inte redan har tröttnat på mig, så finns jag till beskådning på SVT 1 i "God Morgon Sverige" kl 08.45 imorgon onsdag, och pratar om boken Tjuvlyssnat, och dess fina första placering. Jag kom även att tänka på att detta måste vara den första bloggbok som går upp på första platsen på svenska boktoppen.

Om du sedan inte är helt spyfärdig, och bor i Stockholms innerstad så kommer min första krönika ut i lokaltidningarna nu på lördag. Jag har varit och blivit fotad idag, och träffat några ur redaktionen. Det ska bli riktigt roligt, och jag är tacksam över att ha fått den här chansen, även om jag är sjukt nervös för responsen. Jag förväntar mig inte få fler fans direkt, men det är ju inte heller därför jag skriver.

Och om du efter det inte har fått vinterkräksjukan gånger två, så är du ju alltid välkommen tillbaka hit, Sveriges mest sporadiska blogg...
Bloggtoppen.se