söndag, maj 06, 2007

Dags för Matfeber

Jag sammanförde för någon månad sen min matbloggande vän Margit och mina kompisar på Feber och föreslog att de skulle göra en matblogg ihop (något som febergrabbarna självklart redan tänkt på i deras Febervärld), och de var positiva och tacksamma. Nu upptäckte jag på egen hand att de redan haft premiär. Skulle ju ha varit kul med en heads up eller ett eftertack (finns det ett sånt ord?)! Kanske lite blommor också...

Skämt åsido, jag gillar bägge parter och de var väl bara stressade. Besök Margits nya blogg, det kommer väl, likt hennes gamla, bli härlig matporr. Den som inte är veggo och inte dreglar efter att ha klickat på den länken, behöver gå på matterapi.

Edit: Min ironi kanske inte framgick helt, I aint mad!!

2 Comments:

Blogger Gitto said...

Hej Damon! Visst ska du ha kredd för matfeber - stort tack för att du tipsade Roger om mig. Jag skickade iväg ett mejl för några veckor sedan, och Roger var eld och lågor. Verkligen kul!

Kram!

2007-05-06 19:51  
Blogger Damon Rasti said...

Haha, ja det är jättekul! Kram!

2007-05-07 22:27  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se