söndag, maj 06, 2007

Helgens resumé

Torsdag: Konsert på 2:35:1 ("Berns källare" låter så tråkigt) med amerikanska hiphopgruppen Little Brother. Pratade en del med Ingmari Pagenkemper, musikansvarig på Berns, som faktiskt var den som hjälpte till att ta fram bandbokare till festival Re:Publik. Jag är i det stadiet då jag inte vet om man kan krama om henne. Hon är inte bara proffesionell och drar hit makalösa band som man får se gratis, hon har en sofistikerad approach och ett tilltalande utseende. All respekt till henne.

Pratade även med Martin Kellerman, Rocky-tecknaren, som dissade mig friskt, jag kan inte riktigt än avslöja varför, men snart. Video från konserten kommer upp så fort jag kopplat in mobilen.

Fredag: Ljunggrens och 'Mc Slim' som var grym på micen. Sen gav jag mig själv förbud att stegra in på den lokalen på ett bra tag. Jag lyckades ha en efterfest där jag klockan tre på natten tillagade och bjöd på Thailändsk kycklingwok. Min mamma kommer att bli stolt.

Lördag: Inser att löftet från igår natt blir svårt att hålla, då vi ska fota i Ljunggrens lokaler med den nya Fataletjejen. Vidare till förfesten för Re:Publik och sedan till bl.a. Teatron med Sofia där kortet nedan togs. (Det är snarare blivande Stureplansikonen Hanna Fridén som retuschat fint, än att jag har smink)



Jag konstaterar att jag har varit på 'diverse kväll-events' 10 av de senaste 11 dagarna. Nu blir det fokus på business och media. På måndag, gäller intevjun med Resumé och TV8. På tisdag är det ett event med Dagens media. På onsdag talar jag inför mediefolket på Stockholm Media Week. På torsdag är det fest för detsamma, samt Rocky. På fredag blir det kyckling.
Välkommen till en härlig vecka!
Bloggtoppen.se