onsdag, maj 02, 2007

Någon tjej som vill tjäna snabba pengar?

Ok, inte så! Jag behöver tjejer i åldrarna 18-25, till en diskussionsgrupp om Tjuvlyssnat. Det hela äger rum nästa onsdag den 9:e maj kl 18.00, och möteslokalen är vid Fridhemsplan! Man får mycket bra ersättning, 400 kr (tänk på att staten tar ca 30%) och det tar bara en timme.

Mejla mig på damon @ damon . se och skriv ålder och en rad om dig själv, så vidarebefodrar jag ditt intresse till den som är ansvarig för det här. Jag kommer inte att vara på plats själv, men han som har hand om det här är supertrevlig och ni kommer vara flera tjejer som lämnar era åsikter angående de frågor han ställer.

Edit: De som blir antanga får ett mejl senast tisdag!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Typiskt! Kan man inte få vara med om man är äldre än så, bara om man är snygg!?
Sarah

2007-05-07 13:40  
Anonymous Anonym said...

Kille som söker unga tjejer mot betalning... ger lite snea vibbar men jag tror nog inte det kommer leda till någon from av "modelljobb"

:)

2007-05-07 13:55  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se