torsdag, maj 03, 2007

Städpanik

Pratade nyss med en reporter från Resumé och de vill göra en intervju till deras TV-program med mig på måndag, som kommer att sändas på TV8 på onsdag kväll. So far so good. De vill göra intervjun på min arbetsplats. Jag råkar jobba hemifrån. Det betyder att folk kommer att se min lägenhet i TV. Det betyder att jag måste storstäda. Det blir att ta fram fällor för dammråttorna och att rensa ut skeletten ur garderoben. Precis när jag börjat hyperventilera, och få tankebubblor som visade hur min mamma stod och skällde ut mig, insåg jag att det var rätt städat hos mig. Jag vet inte hur det gick till, men det är fräscht här hemma.

Så det är väl inget mer att göra än att vänta på att det ska knacka på dörren...

1 Comments:

Blogger Elin said...

Hahaha, temavecka.
http://gittosmat.blogspot.com/2007/05/gitto-i-expressen-eller-hur-man-bakar.html

2007-05-12 19:39  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se