onsdag, maj 02, 2007

Älska Skatteverket!

Var lagom kul att komma halvsvettig från ett träningspass, sätta sig framför datorn, och inse att det inte gick att använda e-legitimationen från Nordea för att deklarera. Sju minuter och sorger senare så provade jag med Firefox, och då funkade det. IT-samhälle, va?

Det gjorde att jag blev sen till fika med Carolina som även är bloggerska på Fashionsquad. Vi träffades på Ljunggrens, där jag hängt oförskämt mycket nu. Så även imorgon torsdag, när deras terass öppnar. Jag har gett mig själv alkoholförbud, eftersom det är så mycket jobb och träning just nu, så jag vet inte riktigt hur det ska gå till att "ta en drink där". Virgindrinkar ska funka har jag hört.

Hursomhelst, håll utkik efter henne, alla dessa 20-åriga tjejer som är på hugget och tar för sig, förtjänar min beundran. Har även suttit i ett möte med ett stort svenskt medieföretag. Stort avslöjande om det nästa vecka hoppas jag.

Det här är livet. Jobba hårt 10 timmar, sitta på möten, träna lite, träffa människor ute på kvällen, komma hem, jobba lite till, och sen vara tacksam över att man har det bättre än 99% av våra bröder och systrar.
Bloggtoppen.se