söndag, maj 20, 2007

Karatefylla

Jag hängde med de stekiga grabbarna igår. Det är inte bra för ens lever. Min taxichaffis fick i princip komma och bära mig till bilen från McDonalds och då var klockan inte ens två. Det gjorde att jag missade när grabbarna gick till Teatron. Och blev fotade av Hanna! Utan mig! Jag som har tjatat på dem om Teatron i flera månader. Typiskt!

Jag får bjuda på en bild istället. Det finns en anledning till att jag i princip inte ställer upp på mingelbilder tagna av andra än just Hanna eller Mattias på Glife. Man vet inte hur resultatet blir. Fotografen på Sthlmfinest har fått för sig att det är jag som är Carlos i gänget. Det är det namn jag kommer att respondera på framöver. Carlos!

3 Comments:

Blogger Nordstjärnan said...

Var någonstans låg kopplingen till karate? Begreppet karatefylla har jag hört tidigare men folk vägrar förklara det för mig :p

2007-05-20 19:45  
Anonymous Anonym said...

HAHAHHA, CARLOS! Men Alex är ju på Teatron då och då! Första gången jag träffade honom var han där med Don Tomaso och Alex indetifierade mig som: "Du är den där snygga tjejen som alltid är i slutet av bilderna!" Sedan dess har jag tyckt att han är en riktigt hyvens prick, riktigt trevlig.

2007-05-21 14:47  
Blogger Damon Rasti said...

Nordstjärnan: Bra fråga! Vet inte varför man säger så. Ska forska i det!
Hanna: Alex är polarens polare. Den riktiga Carl till vänster om mig gjorde en rolig beskrivning av människorna på Teatron, som jag ska filma och lägga ut nån gång!

2007-05-21 19:00  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se