tisdag, maj 15, 2007

Underbart Annika!

Om jag tidigare inte har skrivit om min vän Annika, så ber jag om ursäkt. Hon är inte bara fantastisk till ytan, hon har många järn i elden, skriver insiktsfullt och formulerar sig väl. Att hon dessutom har en härlig personlighet nominerar väl henne till årets kap, dock är hon lycklig sambo!
Hon är en av tjejerna bakom Fatale och skriver mycket läsvärda artiklar. Långt ifrån det traditionella modebloggträskets inavlade inlägg. Denna artikel om näthatet är inget undantag. Obligatorisk läsning!

2 Comments:

Blogger Alex said...

Det hämningslösa hatet på webben gör mig så oerhört sorgsen. Och ja, Annika formulerar sig väl. Men delen "Hon är inte bara fantastisk till ytan, hon har många järn i elden, skriver insiktsfullt och formulerar sig väl." kunde du väl skippat? Att skriva folk på näsan klär dig inte!

2007-05-15 21:20  
Blogger Damon Rasti said...

Skriva på näsan? Jag försöker få folk att inse att det ligger mer än epiteten "ytlig modebloggare" som jag jämt får höra, och ville inte att någon skulle döma ut henne efter enbart ett klick...

2007-05-15 21:39  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se