fredag, juni 08, 2007

Arrivederla!

Den här fantastiska värmen gör det svårt för ens hjärna att skapa intressanta ämnen att blogga kring. Dessutom är jag superstressad, eftersom jag åker till Sardinien imorgon. Jag inser att jag har varit i Italien tre gånger de senaste tre månaderna, men jag får härlig inspiration och kan kombinera jobb med nöje.

Sardinien ska vara en av Medelhavets vackraste öar, och vi har bokat ett hotell precis på stranden med havsutsikt, så det blir nog helt underbart. Det är faktiskt varmare här just nu, men tydligen ska Stockholm få mulet måndag och tisdag och då ska jag skratta gott, när jag kommer tillbaka med en fin bränna på onsdagen. Då kanske ni får se de berömda två-packen också. Yes, det blir naket här nästa vecka mina vänner.

Tell your friends, och sköt om varandra så länge!

2 Comments:

Blogger Hossein Nayebagha said...

FORZA CAGLIARI!

2007-06-08 13:20  
Blogger Smartasmia said...

Ha den nu så rackarns superbra:-) Och var rädda om varandra. tjipp

2007-06-08 23:42  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se