torsdag, juni 28, 2007

Stormen är över!

Nu har jag tvingat SVD att ta ner artikeln om mig. Det sista jag vill framstå som är en mediahora. Vilken pärs. Som om det inte var nog med rök i lugnorna, fick jag svettas i en timme över det här skitet. Nu har vi fått återvända till våra rökfyllda lägenheter. Det går att vädra ur, hoppas jag! Vilken tur man har egentligen, detta kunde gått mycket värre, särskilt som jag nu upptäckte att gasoltuberna är kvar på innergården.

Nu ska jag lugna ner mig lite. Puh!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är en mediahora Damon. ;)

Tur att det inte hände något med dig i olyckan. :)

2007-06-28 18:34  
Anonymous Anonym said...

Men artikeln ligger ju fortfarande uppe? Sjukt kul med den bilden till texten. Linda Rosing-style.

2007-06-29 22:44  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se