fredag, september 07, 2007

Is there any one out there?

Ok, klockan är 02.45! Jag får inte gå och lägga mig förrän jag har korrat manuset till bok två, och dessutom infogat lite nya tjuvlyssningar. Jag kanske inte skulle ha kollat på fyra avsnitt av Mad Men på raken. Handlar om ett gäng reklamare i N.Y. i slutet på 50-talet. Ständigt rökande. Minns inte när jag såg så mycket rökande på TV. För mycket realtioner och för lite reklamande för min smak. Men alla AD:s kommer väl att bli drömska och romantisera.

Jag skriver det här, som en framtida påminnelse om att jag fortfarande vid 27 bast fortfarande inte gör klart saker i tid. Forever young. Eller lat. Bestäm du.

Det viktigaste nu är att inte somna. Jag har Coca-Colan och chokladen redo! När ni vaknar och börjar läsa detta, ska jag lägga mig. Dracula at your service!

Blir en lätt match att hålla sig vakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkekvpo gvkeatgkpew4ri+353r¤%&#¤%&

Update: Somnade visst till där, men blev klar klockan 5!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha... kanske det sämsta skämtet någonsin, dessutom signerat Damon. Det här kan bli en underbar fredag!

2007-09-07 09:10  
Anonymous Anonym said...

Ok. Frågan är ju också hur bra jobb man gör när man är i det skicket - men du kanske inte är som jag med sånt.

Hoppas det gick bra för dig iallafall. Slutet på den här posten verkar ju lite oroväckande :)

2007-09-07 10:59  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se