torsdag, december 20, 2007

I wish you a merry christmas!

Det märks att Internettrafiken går ner nu. Jag ser det i statistiken och inser logiken. Det är inte läge att sitta vid datorn längre. Så innan alla försvinner, vill jag önska er en riktigt fantastisk jul och mycket kärlek. Ring den där personen som du bråkat med under året, glöm all småskit, var en större människa. Jag vet åtminstone en person jag ska ringa.

I slutändan kommer kärlek och omtanke att segra. Det måste vara så. Ta hand om varandra!

Pussar /Damon (som är tillbaka under mellandagarna)

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra att pussarna är tillbaka i mellandagarna. =)

God Jul!

2007-12-20 17:29  
Blogger Carolin said...

Det här passar inte riktigt in på inlägget, men jag kör på ändå.
Jag tycker det är så himla underbart av dig att inte acceptera orättvis behandling och tiga (Tänker på inläggen om dagensskiva.com). "Att tiga är att acceptera" kan jag inte hålla med mer om. Jag måste säga, du är min idol. Har läst igenom din blogg och allt du skriver fastnar man för. Din passion, dina starka åsikter... Jag beundrar dig, och önskar att jag var mer som du.
Händer titt som tätt att jag blir diskriminerad för att jag är tjej, eller för att jag har mina egna åsikter och vågar stå emot grupptryck och sociala normer, oftast inga extrema saker som sägs men definitivt sånt som inte ska accepteras.

Du inspirerar mig. Tack för det :)

2007-12-20 18:09  
Anonymous Anonym said...

God jul du med, och jag instämmer helt klart med Carolin.
Kommer sakna bloggen nu i jul!

2007-12-20 19:11  
Anonymous Anonym said...

God jul & tack för ett bra bloggår!

2007-12-21 00:37  
Anonymous Anonym said...

God Jul och Gott nytt År !!!! :*

2007-12-21 06:54  
Anonymous Anonym said...

God Jul till dig med Damon!
Tur att du inte skriver något under julen för då behöver jag inte oroa mig för att ha missat något =)

2007-12-21 12:46  
Anonymous Anonym said...

Gott jul o gott nytt år!! 2008 kommer bli ett bra år tror jag :-)

2007-12-21 13:11  
Blogger Mitra said...

God jul och gott nytt år!

2007-12-22 19:59  
Anonymous Anonym said...

Märkligt nog känner jag mig argsint. Så ska inte julen vara men det kanske är mitt jobb som support, dit en massa arga "fixa-innan-jul-annars" kommer. Eller så är det julklappar. Eller så har jag bara dålig stil just nu. Tack för att du påminner mig om vikten av tolerans.

2007-12-22 20:56  
Blogger Göte Børge said...

Jag imponeras av din driftighet. När jag själv pluggade hade jag nada projekt utanför plugget. Ja utom det där med att ragga flickor. Men inga lyckade projekt i varje fall...

2007-12-28 01:28  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se