torsdag, januari 17, 2008

Här är en idé!

Om jag ligger hemma sjuk, ocn inte är kreativ nog att skriva något som ska få mig att verka smart och rolig, så kan jag väl åtminstone göra det lätt för mig, och kanske intressant för er:

Fråga mig vad som helst i kommentarsfältet, så ska jag svara på det i ett eget inlägg! Hur gammal är jag, vad hette min kanin när jag var liten, eller får får får?

Ingen fråga är för liten eller stor! Kom igen nu, ut med allting bara!

Edit: (Glöm bort denna sista rad. Jag ska svara på era frågor utan att skylla på något!) Disclaimer: Jag tar inget ansvar för svaren, och kommer säkert att skylla på feber i efterhand!

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilken kul ide! Jag siktar hogt: Vad ar ditt hogsta mal i livet (som det ser ut nu)?

2008-01-17 15:06  
Anonymous Anonym said...

Hur lyckas du hinna med så mycket som du gör?!

2008-01-17 15:51  
Anonymous Anonym said...

Hur känns det att vara så framgångsrik? Är du populär bland tjejer?

2008-01-17 16:23  
Anonymous Anonym said...

Vad har du på dig när du sover?

2008-01-17 16:38  
Anonymous Anonym said...

Tar du illa upp när folk frågar om ditt ursprung?
Vet att det är skillnad här, medan en del glatt berättar om ursprung, traditioner osv tar andra illa upp. De tror att de inte är accepterade som svenskar om man frågar fast det egentligen handlar om ren nyfikenhet på något man aldrig varit med om, sett eller hört.

Vad röstade du på?

Är du troende? (på vad det än nu må vara)

Vad jobbar du med egentligen?

2008-01-17 16:48  
Anonymous Anonym said...

Hur mycket tid spenderar du framför datorn per vecka? =)

2008-01-17 17:04  
Anonymous Anonym said...

Haha kul idé, everybody asks damon :) Skall sno den till mina föreläsningar. "Jag har inget att prata om idag, vad tycker ni att jag ska prata om."
Min fråga:
Hur ser du på presidentvalet i USA? Bra eller dåligt att bli av med Bush? Clinton, Obama eller en republikan eller kanske en annan demokrat?

2008-01-17 17:07  
Anonymous Anonym said...

Vilka är dina favoritkomiker och varför gillar du dom?

2008-01-17 20:50  
Anonymous Anonym said...

Kamma dig.

2008-01-17 21:00  
Blogger Carolin said...

Hur hittar du motivation till att göra allt du gör, alla dina projekt?
Hur gammal är du? Hur många läsare har du på din blogg dagligen? Vilken utbildning har du? Vad gillar du för musik?

Det var allt jag kom på för stunden. Ser fram emot svaren :)

2008-01-18 00:00  
Anonymous Anonym said...

Hur ofta klipper du dina tånaglar? Och måste du "blöta upp dem" innan du klipper? Det måste jag...

2008-01-18 13:22  
Anonymous Anonym said...

Tar du den i tvåan?

2008-01-20 09:38  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se