torsdag, februari 07, 2008

FAQ me some more!

Här följer nu svaren på frågorna från första FAQ:en

Vilken är din största rädsla? Att en dag inse att jag inte tog chansen och att jag måste leva med bitterheten för resten av livet.

Vem är din största idol? Jag tror inte på idoldyrkan. Tro på dig själv och gör allt för att andra ska se dig som en förebild. Men jag ser upp till kämpar som vägrar att hålla käften, exemelvis Dr Martin Luther King.

Vad ville du bli när du blev stor när du var liten? Mitt första drömjobb, när jag var fem, var stridspilot, eftersom en av pappas bästa kompisar hade det yrket.

Har du fobi för att få den härliga kaggen? Jag har en liten fin bula redan, även om jag är smal på resten av kroppen. Men det där är bara en fråga om vilja, så jag oroar mig inte allt för mycket!

Vad händer när man dör? Maskar äter upp dig, tills du blir jord, sen kommer det ett frö och lite regn, så blir du en blomma!

Har du någon dold talang som man inte känner till? Jag har ett väldigt skarpt sifferminne, och kan de flesta vänners telefon och personnummer utantill. När jag jobbade i kassa brukade jag ta en titt på kortbetalares legg och snabbt lämna tillbaka det. När kvittot sedan skrevs ut, plitade jag ner deras personnummer utantill. Kunderna fick skräck i blicken och undrade antagligen vad kassablatten skulle kunna använda deras personnummer till i framtiden!

Vad använder du för tandkräm? Jag tror inte på tandkräm, jag kör som farfar, gurgla salt och vatten.

Hur ofta duschar du? Som en sann iranier, enbart efter sex, alltså en gång i månaden! (Eller vänta, det var ju filmen "Inte utan min dotter")

Jag kikar upp emot bilden här uppe till höger och.. Vad får jag se? Fetaste skiten på länge asså :P BIG up! Posta gärna en ordentlig bild där man får se hela skönheten i sin helhet?
Tack! Jag har väl tjatat lite om det, men du har en stor bild på den här länken.

Hur kom du på att du ville jobba med juridik? Jag hade en romantisk bild av juristlinjen och ville gärna kämpa mot orättvisor (klichévarning). Snart insåg jag att juristlinjen lobotomerar människor, och gör de ytterst teoretiska.

Var hittar jag videon med tre killar som dansa asgrymt till go musik, som jag såg på din blogg?
Du tänker antagligt på detta inlägg http://damonrasti.blogspot.com/2007/09/i-love-yelle.html

What! Ska man blötlägga tånaglarna innan man klipper dem??
Ja, alltså det är ju lättare att klippa dem efter att man har duschat. Blötlägga var det någon annan som gjorde.

Hur uttalas ditt namn? Jag tänker alltid "Däjmon", typ som Matt Damons efternamn, men innerst inne tror jag att det är fel :-)
Jag har en video på gång om detta. Håll ut!

Så, då var omgång två avklarad! Ställ gärna mer frågor, jag har fortfarande inte fått förklara meningen med livet eller fått berätta om den gången jag blev av med oskulden. Skriv in dem i kommentarfältet bara...

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

När, hur, med vem, vilken dag och klockslag blev du av med oskulden? :)

2008-02-07 16:47  
Anonymous Anonym said...

Svarade du seriöst när du skrev att du inte använder tandkräm? Om inte så efterlyser jag ett seriöst svar!

Följdfråga: Vad har du för färg på din tandborste?

Annan fråga: Är du alltid så mycket "emot" allting som du är på bloggen?

2008-02-07 18:18  
Anonymous Anonym said...

Hur ser dina favorit-sängkläder ut?

2008-02-07 21:57  
Anonymous Anonym said...

Och jag undrar vad din tandläkare säger om det? (Om saltet och vattnet alltså.)

2008-02-07 22:01  
Anonymous Anonym said...

Är du bra på att teckna? Och dricker du mjölk/juice/annat direkt ur förpackningen?

2008-02-07 22:05  
Anonymous Anonym said...

vad skulle du rösta på för parti om du inte fick rösta på FI!? blått eller rött?

2008-02-07 23:00  
Anonymous Anonym said...

Hahahaha, dina svar är för roliga! Du är klockren.

2008-02-08 14:16  
Anonymous Anonym said...

Vad hette din gymnastiklärare på högstadiet?

2008-02-08 15:46  
Anonymous Anonym said...

Hur kom du att bli så självgod?

2008-02-11 14:24  
Blogger Carolin said...

Vad är ditt råd till dagens ungdomar om dom vill bli som dig?

2008-02-20 16:44  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se