torsdag, februari 21, 2008

Look at the gimp!

Om ni befinner er på univesitetsområdet de närmaste dagarna, och ser en snubbe försöka gå som en black dude, med ena benet släpande efter sig, och därefter tittar upp och ser en kortklippt skäggig typ som ser ut som en fruktförsäljare, tveka då inte att komma fram och hälsa, för det är jag.

Jag hade sönder mitt knä på gymmet häromdagen, och kan knappt gå normalt. Trappor ska vi inte ens snacka om, för jag hoppar fram och det ser ut som att jag är ett speciellt litet barn. Dessutom har jag knäskydd så de sticker ut på mina tigha cheaps, vilket gör att min knäskål framstår som abnormt stort.

Nedstämdheten över det gör att jag varken orkar raka mig, eller klä mig stylish.

Det går även bra att peka, skratta och håna, eftersom jag antagligen inte kommer att kunna springa i kapp er.
Bloggtoppen.se