torsdag, november 16, 2006

Lite bilder

Som en fet jävla kontrast till allvaret nedan så följer här lite oretuscherade bilder från pressfotograferingen inför boken. Och i sann modebloggsanda så får jag skriva vad jag har på mig.


Halsduk från Topman Glasgow, rock från H&M, jeans från Stuk och Converseskor .

Det andra kortet är taget i studion, att det ska vara så svårt för mig att ha en bra bildmin. Undrar om det finns en kurs i hur man blir fotogenisk.


Skjorta från Topman, slips second hand.

Så, nu blev det här en modeblogg också. De officiella korten kommer nästa vecka. Fotograf var Morgan Ekner.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du ser riktigt het ut för att vara utan bra bildmin måste jag ändå säga... ;

2006-11-16 16:38  
Anonymous Anonym said...

du menar väl att din mamma ville anställa städhjälp efter gudruns intrång? min lathet har fått ge vika...men fan så trist jag har!
hälsa din mamma att hon kan skicka hjälpen till mig istället!

ps. din bildmin rockar.

2006-11-16 16:52  
Anonymous Anonym said...

Looking good. Bägge två. As usual... :)

2006-11-16 18:06  
Anonymous Anonym said...

Man skaffar en webcam och övar, övar. övar!

2006-11-16 18:37  
Blogger Alex said...

stiligt!

2006-11-16 20:13  
Anonymous Anonym said...

Brrrrr, JAG RYSER! Din blogg är verkligen ruggigt bra, ofta intressanta ämnen och du träffar liksom alltid rätt. Jättekul att läsa; keep going!

2006-11-17 00:37  
Blogger Damon Rasti said...

Malin&Lina&Alex: Tack. Kanske inte behövs någon retusch då!
Wille: We love you too :)
Hanna: Mycket bra idé, jag är bara inte så lockad av tanken att folk ska kunna se mig när jag kommer hem och tvättar bort sminket ;)
Sofia: Jag fortsätter till någon skjuter mig.

2006-11-17 00:45  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se