torsdag, december 07, 2006

Åh nej, nu är det jul igen

Hade turen att få gratisbiljetter till John Legend på Berns, som iochförsig var lite mesig och tam, och sen hänga på Weekdays fest på Spy bar igår kväll. Min lever och kommande tenta håller inte med. Men, nu ska jag ändå gå bort till Gamla stan där vårt bokförlag Lind&co har julfest i sina lokaler. Jag ska släpa med Hanna, som jag även träffade när hon skulle sjunga karaoke på Spy bar igår, av en speciell anledning. Jag vet inte om det kommer bli baskrar, rödvin och snack om Pamuk, men det ska ändå bli väldigt skönt att gå på en sofistikerad "personalfest".
Vi har f.ö. fått höra att förlagschefen Kristoffer Lind är ett stjärnskott i branschen, så vi känner oss ganska säkra nu när det snart bara är en månad kvar tills boken kommer ut.

Snart ska vi offentliggöra det fantastiska omslaget!

3 Comments:

Blogger Lina said...

do not like John Legend...alls...usch...dock gillar vi gratisbiljetter och karaokesväng på spyan. pallade dock inte ta mig dit igår..gammal o seg som jag är.

2006-12-07 23:52  
Blogger Damon Rasti said...

I'm tellin you. Couples sucks ;)

2006-12-08 17:49  
Blogger Lina said...

hehe....

2006-12-08 18:35  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se