måndag, december 04, 2006

He's baaack...

Jag måste erkänna att jag tröttnade när ingen tidning nappade på bloggsiffrorna, kanske har jag övervärderat betydelsen. Men motgångar är också trevliga på sikt, det tar ner en på jorden.
Det har varit mycket studier, planerande för en eventuell bokreleasefest och eventuell försäljning av boken på hemsidan. Det senare har väl lagts på hyllan (höhö), då marginalerna på bokförsäljning är ytterst låga, särskilt med tanke på att vi valde ett lågt pris på boken så att alla skulle ha råd att köpa den.

Sen har jag haft prestationsångest för den fina respons jag har fått på bloggen på sistone. Men det är väl bara att fortsätta skriva så får vi se om det blir något vettigt att läsa, just nu lär jag ha tappat 90% av alla som kom in för två veckor sen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var på tiden! Att du började blogga igen alltså.

/Elsa

2006-12-05 17:37  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se